چگونه معدل خود را افزایش دهیم؟

معدل

شما هم به دنبال افزایش معدل خود هستید؟ به اندازه ای که تلاش می کنید نمره نمی گیرید؟ اگر به دنبال روشی برای افزایش نمره معدل خود هستید، این مطلب کوتاه می تواند کمک حال شما باشد. این روش می تواند نمره معدل شما را به شیوه چشم گیری افزایش دهد.

باید توجه داشت که ساعات مطالعه در کنار روش صحیح مطالعه دو بخش اصلی در مطالعه مفید و کارآمد هستند. برای افزایش نمره معدل خود ابتدا باید بسته به درسی که دارید، ساعت مطالعه مناسبی داشته باشید. همچنین روش مطالعه شما باید به صورت پیوسته و منظم بوده باشد که در مورد روش مطالعه و ساعات آن در اینجا توضیحاتی مفصل داده شده است.

اما در امتحانات پایان ترم شاهد این موضوع هستیم که دانش آموزان با ساعات مطالعه فراوان، موفقیت مناسبی به دست نمی آورند. یکی از دلایل اصلی این موضوع عدم توجه دانش آموزان به حل نمونه سوالات سال های قبل است. یک دانش آموز تا برای درسی که خوانده است، نمونه سوال حل نکند، آن مطلب را به خوبی نمی تواند در ذهن خود بسپارد. این روش به حدی مهم است که استفاده از آن می تواند نمره معدل خود را تا چند نمره افزایش دهید. سعی کنید نمونه سوالات آن درس را برای چند سال اخیر پیدا کنید و حل کنید. با این روش هم مطالبی را خوانده اید را ثبیت کرده اید و هم بسیاری از سوالات در سر جلسه امتحان برای شما آشنا خواهد بود که این خود باعث افزایش روحیه و اعتماد بنفس شما می شود.

این روش را جدی بگیرید چون می تواند نمره معدل شما را چند نمره بالا ببرد. شما می توانید بخشی از نمونه سوالات را اینجا دانلود کنید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود، با اشتراک آن در صفحات اجتماعی و یا فشردن دکمه گوگل پلاس (g+1) از ما حمایت کنید. همچنین اگر مایلید از ارسال مطلب جدید در وبلاگ مطلع شوید، ایمیل خود را در بخش عضویت وبلاگ وارد کنید.