دانلود رایگان نکات ژنتیک (دودمانه) 

جزوه نکات ژنتیک (دودمانه)

دودمانه یا شجرنامه بخشی از فصل ژنتیک سال سوم است که هر ساله بخشی از سوالات نهایی و کنکور را به خود اختصاص داده است. با توجه به اینکه کتاب درسی تقریبا هیچ اشاره ای به نکات کنکوری این بخش نکرده استُ داشتن جزوه ای از نکات دودمانه برای دانش آموزان سوم دبیرستان و داوطلبین کنکور امری است حیاتی. در این مطلب مجموعه ای از نکات دودمانه برای شما تهیه دیده شده که حاوی نکاتی برای پی بردن به نحوه توارث در دودمانه می باشد. با دانستن این نکات می توانید تمامی دودمانه های موجود در سوالات کنکور را حدس بزنید.

برای حل سوالات دودمانه کافی است که در دودمانه مورد سوال به دنبال یکی از شکل های موجود در جزوه بگردید تا جواب دودمانه را پیدا کنید. 

این جزوه 3 صفحه ای به صورت نکته ای و کنکوری تهیه شده و چنانچه با به کار بردن آن در حل سوالات مشکل دارید یا با معلم خود مشورت کنید و یا در بخش نظرات این مطلب آن را مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ آن را بدهیم.

موفق باشید

دانلود جزوه دودمانه

دریافت
عنوان: جزوه نکات ژنتیک دودمانه
حجم: 521 کیلوبایت

رمز: www.biology86.blog.ir

توجه: لطفا رمز را copy و past نکنید. برای دانلود باید رمز را در کادر مورد نظر به صورت دستی تایپ کنید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود، با اشتراک آن در صفحات اجتماعی و یا فشردن دکمه گوگل پلاس (g+1) از ما حمایت کنید. همچنین اگر مایلید از ارسال مطلب جدید در وبلاگ مطلع شوید، ایمیل خود را در بخش عضویت وبلاگ وارد کنید.