آموزش های پرورش خلاقیت و نوآوری در کودکان و نوجوانان همراه با افزایش تمرکز

پرورش خلاقیت

یکی از مشکلاتی که دانش آموزان در مدرسه و حل سوالات با آن روبرو هستند، نداشتن خلاقیت کافی در حل سوالات جدید می باشد. در بسیاری از موارد دیده شده است که دانش آموز در حل سوالات کتاب درسی و سوالات مشابه هیچ مشکلی ندارد ولی همان دانش آموز وقتی با سوالی جدید از همان مطالبی که خوانده است روبرو می شود، در حل آن دچار مشکل می گردد. یکی از اصلی ترین دلایل این موضوع عدم پرورش خلاقیت در کودک و نوجوان است که در مواجه با موقعیت جدید نمی داند باید چه عملی انجام دهد. در واقع این مشکل ریشه در کودکی این افراد دارد. در این مطلبی تعدادی فیلم آموزشی که همراه با سرگرمی و جذابیت فراوان برای کودک و نوجوان است، قرار داده شده که فرد در صورت انجام این قبیل اعمال می تواند خلاقیت و نوآوری را در خود افزایش دهد.

برای نمایش فیلم ها شکیبا باشید و یا آن را دانلود کنید

این بخش بروز رسانی می شود و فیلم های بیشتری در آن قرار می گیرد.

در صورت کند بودن سرعت اینترنت می توانید بسته آموزش خلاقیت را در قالب یک DVD تنها با قیمت 70000 ریال (هفت هزار تومان) خریداری کنید. ارسال از طریق پست پیشتاز به سراسر کشور

اوریگامی ساخت پروانه حرفه ای و بسیار زیبا

دانلود با حجم 36/5 MG

اوریگامی ستاره زیبا و ساده

دانلود با حجم 18/48 MG

ساخت جعبه کادو با کاغذ

دانلود با حجم 13/36 MG

ویدیو های بیشتر در آینده نزدیک ................

اگر این مطلب برای شما مفید بود، با اشتراک آن در صفحات اجتماعی و یا فشردن دکمه گوگل پلاس (g+1) از ما حمایت کنید. همچنین اگر مایلید از ارسال مطلب جدید در وبلاگ مطلع شوید، ایمیل خود را در بخش عضویت وبلاگ وارد کنید.